خوردن یخ طلایی خدمت شده توسط مایکو

Reserve Online

Price
¥6000 / person
¥5400 / person   (+ tax)
Another 10% OFF for 10 or more people

Japan golden ice cream

بررسی اجمالی

اگر فکر می کنید بستنی یک درمان غنی است، شما باید آن را با برگ طلایی پوشش دهید! شما میتوانید از این درمان با چای سبز لذت ببرید که توسط مایکو آماده و خدمت کرده است. maiko همچنین با شما چت می کند و به هر سوالی که ممکن است در رابطه با ژاپن داشته باشید پاسخ دهید. رزرو خود را برای این درمان ژاپنی منحصر به فرد خود را. این فرصت طلایی شما برای صرف یک ساعت استراحت و لذت بردن از برخی از لوکس قابل توجه ژاپن است.

برجسته

یک قاشق بستنی با برگ طلایی پوشیده شده و در یک ظرف عتیقه خدمت می کند

یک فنجان چای سبز تهیه شده توسط ماکیو واقعی

فرصتی برای تعامل با یک maiko دوستانه که می تواند هر گونه سوال شما در مورد ژاپن پاسخ دهد

چه انتظاری دارید؟

یکی از درمان های ژاپنی که به طور فزاینده ای محبوب می شود بستنی است که با برگ طلایی پوشانده شده است. این بسیار زیبا است که به آن نگاه کنید، تقریبا شرم آور است که آن را بخورید! هنگامی که در اوزاکا، شما می توانید از این میان وعده فوق العاده که در عود دیواری Edo خدمت کرده است لذت ببرید. یک ماکو به بستنی طلایی خدمت می کند و برخی از چای سبز را برای شما نیز آماده می کند. همانطور که می خورید و نوشیدید، می توانید از مایکو سوال هایی را که ممکن است در مورد ژاپن، سنت و فرهنگ آن و یا تاریخ مکیو داشته باشید، بپرسید. این گیشا شاگرد جذاب خوشحال خواهد شد که به تمام سوالات شما پاسخ دهد و در فضای آرام و جالب با هم وقت بگذارد. بیا در این تجربه شرکت کنید که فقط می توانید در ژاپن پیدا کنید.
یادگیری یک کشور از طریق کارگاه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی به شما درک درستی از تاریخ پیچیده ما، ارزش های مدنی اجتماعی و شیوه ی زندگی انسانی خواهد داد. با یادگیری در مورد ژاپن و مردم آن، در دیدگاه های مختلف و رویکردهایی که برای این کشور منحصر به فرد هستند، غوطه ور خواهید شد. مایکو آشپزخانه به شما فرصت می دهد تا این فرهنگ را از طریق مربیان و راهنماهای محلی درک کنید. هیچ راهی بهتر از یادگیری مکان جدید از دیدگاه کسانی که در این کشور شگفت انگیز بزرگ شده اند و زندگی می کنند وجود ندارد. چه راهی بهتر برای صرف یک روز از یادگیری یک فعالیت سنتی، زیبا جدید با معلم آگاه در یک محیط زیبا؟ شما نمیتوانید دوستان دوستانهتری پیدا کنید تا بتوانید ژاپن را در تمام شکوه و جلال خود تجربه کنید.

کارگاه آشپزی ژاپنی شما را یک بار در یک تجربه طول عمر تجربه می کند: یادگیری غذاهای سنتی ژاپنی از آشپز محلی در ژاپن! اوزاکا به عنوان غذای سرمایه ای در ژاپن محسوب می شود و شما می توانید از غذاهای اشتهای فراوان در این منطقه استفاده کنید. نه تنها این غذای خوشمزه را می خورید، بلکه یاد می گیرید که چطور خودتان را بسازید تا بتوانید در خانه پیاده روی کنید!

در این کارگاه یک مربی واجد شرایط، شما را از طریق گام به گام یک وعده غذایی معمولی ژاپنی برمی دارد. طیف وسیعی از دوره های مختلف پخت و پز را برای شما انتخاب می کنیم، از جمله ناهار، شام و کلاس های شیرینی. یکی از آنها بسیار منحصر به فرد است زیرا دسرهای ژاپنی عطر و طعم خاصی دارند، زیرا تاریخ پخت و پز در ژاپن شامل شکر فرآوری نشده تا چند صد سال پیش بود. شما حتی بیشتر در مورد طعم های ژاپن، و همچنین طیف وسیعی از ظروف مورد استفاده و توضیح تکنیک های مورد نیاز، و همچنین پخت و پز غذا بزرگ نیز یاد بگیرند!

Japan golden ice cream

Japan golden ice cream at Maikoya Osaka

Japan golden ice cream

Japan golden ice cream at Maikoya Osaka


  • مشمول
    مایکو خام یخ زده
    یخ زده طلایی
  • شامل نمی شود
    حمل و نقل
    وانت هتل و رها کردن
  • نقشه ها
  • تنظیم کننده

    MAIKOYA PER

    مایکویا اوزاکا تجربه های فرهنگی منحصر به فردی را ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند در فعالیت های فرهنگی مختلف مانند مراسم چای سنتی، خوشنویسی ژاپنی، اریگامی، لباس پوشیدن کیمونو و خیلی چیزهای دیگر شرکت کنند. مایکویا اوزاکا تنها مکان در ژاپن است که بازدیدکنندگان میتوانند در هر سال از آن با مایکو ملاقات و گفتگو کنند. یادگیری یک کشور از طریق کارگاه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی به شما درک درستی از تاریخ پیچیده ما، ارزش های مدنی اجتماعی و شیوه ی زندگی انسانی خواهد داد. با یادگیری در مورد ژاپن و مردم آن از طریق فعالیت ها و درس هایی مانند مراسم چای، پخت و پز کیمونو، پخت و پز ژاپنی و زندگی یک سامورایی، شما در دیدگاه های مختلف و رویکردهایی که برای این کشور منحصر به فرد هستند غوطه ور خواهید شد. Maikoya به شما فرصت می دهد تا از طریق مربیان و راهنماهای محلی این فرهنگ را درک کنید. هیچ راهی بهتر از یادگیری مکان جدید از دیدگاه کسانی که در این کشور شگفت انگیز بزرگ شده اند و زندگی می کنند وجود ندارد. چه راهی بهتر برای صرف یک روز از یادگیری یک فعالیت سنتی، زیبا جدید با معلم آگاه در یک محیط زیبا؟ شما نمیتوانید دوستان دوستانهتری پیدا کنید تا بتوانید ژاپن را در تمام شکوه و جلال خود تجربه کنید.

    با مایکویا تماس بگیرید: 06-6556-6257