مراسم چای گیشا و میکو در اوزاکا

Reserve Online

Price
¥9800 / person
¥8820 / person   (+ tax)
Another 10% OFF for 10 or more people

بدون شک این مراسم چای، فعالیت منحصر بهفرد ژاپنی است که به شما کمک می کند تا یک بار به زبان ژاپنی، ارزشها، مذهب، سبک ارتباطی ژاپنی و فرهنگ نوشیدن ژاپنی آشنا شوید. آیا می دانستید که می توانید تجربه مراسم چای را بیشتر لذت ببرید و در مورد فرهنگ هنگامی که مربی شما مایکو در آموزش تمرین می کنید بیشتر بدانید؟ در این کارگاه، یک مائیکو شما را از طریق گام به گام مراسم چای سنتی راه می اندازد. این یک فعالیت مانند مراسم است که در آن چای تشریفاتی آماده و ارائه شده برای ارتقاء رفاه، ذهن و هماهنگی است. این نیز راه چای نامیده می شود. چای خود یک چای سبز پودری است و نام آن کچا است.

این فعالیت شامل

مراسم چای سنتی توسط مایکو رهبری می شود
نوشیدن چای سبز و خوردن شیرینی های ژاپنی
مراسم چای ژاپنی نامهای بسیاری در ژاپن دارد: Chanoyu، sado or ocha. این یک تاریخ طولانی از هزار سال است و با معامله گران چای در چین ارتباط دارد. راهبان ژاپنی ابتدا برگ چای را در دوران سلسله تانگ چین (618 تا 907 میلادی) برگردانده و تنها در معابد خود برای خدمات مذهبی استفاده کردند. یک کشیش که به نام Myoan Eisai گسترش یافت اعتقاد بر این است که چای سبز می تواند برای پزشکی استفاده شود و به طور مرتب شما را از سلامت شما اطمینان می دهد. سامورایی به ویژه از این عمل پیروی کرد و محبوبیتش را گسترش داد. بعدها یک کشیش دیگر به نام موراتا شوکو، پدر مراسم چای نامیده شد، با ساخت چای پودری، اهمیت و مراسم بیشتری را اضافه کرد تا دیگران بتوانند از آن لذت ببرند. تمرکز او بر زیبایی شناسی به خوبی شناخته شده و به شدت تحت تاثیر مراسم چای است که ما امروز می دانیم.

برجسته
* سعی کنید طیف متنوعی از مواد تشکیل دهنده و طعم های منحصر به فرد به ژاپن
* یک میزبان دوستانه توضیح می دهد و روش های آشپزی درست را نشان می دهد
* در یک آشپزخانه سبک ژاپنی برگزار شد
* فرصت برای گرفتن عکس ها در سراسر آن برجسته خواهد شد
* تجربه ویژه برای آشپزی پوشیدن کیمونو لباس

یادگیری یک کشور از طریق کارگاه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی به شما درک درستی از تاریخ پیچیده ما، ارزش های مدنی اجتماعی و شیوه ی زندگی انسانی خواهد داد. با یادگیری در مورد ژاپن و مردم آن، در دیدگاه های مختلف و رویکردهایی که برای این کشور منحصر به فرد هستند، غوطه ور خواهید شد. مایکو آشپزخانه به شما فرصت می دهد تا این فرهنگ را از طریق مربیان و راهنماهای محلی درک کنید. هیچ راهی بهتر از یادگیری مکان جدید از دیدگاه کسانی که در این کشور شگفت انگیز بزرگ شده اند و زندگی می کنند وجود ندارد. چه راهی بهتر برای صرف یک روز از یادگیری یک فعالیت سنتی، زیبا جدید با معلم آگاه در یک محیط زیبا؟ شما نمیتوانید دوستان دوستانهتری پیدا کنید تا بتوانید ژاپن را در تمام شکوه و جلال خود تجربه کنید.

کارگاه آشپزی ژاپنی شما را یک بار در یک تجربه طول عمر تجربه می کند: یادگیری غذاهای سنتی ژاپنی از آشپز محلی در ژاپن! اوزاکا به عنوان غذای سرمایه ای در ژاپن محسوب می شود و شما می توانید از غذاهای اشتهای فراوان در این منطقه استفاده کنید. نه تنها این غذای خوشمزه را می خورید، بلکه یاد می گیرید که چطور خودتان را بسازید تا بتوانید در خانه پیاده روی کنید!

در این کارگاه یک مربی واجد شرایط، شما را از طریق گام به گام یک وعده غذایی معمولی ژاپنی برمی دارد. طیف وسیعی از دوره های مختلف پخت و پز را برای شما انتخاب می کنیم، از جمله ناهار، شام و کلاس های شیرینی. یکی از آنها بسیار منحصر به فرد است زیرا دسرهای ژاپنی عطر و طعم خاصی دارند، زیرا تاریخ پخت و پز در ژاپن شامل شکر فرآوری نشده تا چند صد سال پیش بود. شما حتی بیشتر در مورد طعم های ژاپن، و همچنین طیف وسیعی از ظروف مورد استفاده و توضیح تکنیک های مورد نیاز، و همچنین پخت و پز غذا بزرگ نیز یاد بگیرند!


  • شامل نمی شود
    حمل و نقل
    وانت هتل و رها کردن
  • نقشه ها
  • تنظیم کننده

    MAIKOYA PER

    مایکویا اوزاکا تجربه های فرهنگی منحصر به فردی را ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند در فعالیت های فرهنگی مختلف مانند مراسم چای سنتی، خوشنویسی ژاپنی، اریگامی، لباس پوشیدن کیمونو و خیلی چیزهای دیگر شرکت کنند. مایکویا اوزاکا تنها مکان در ژاپن است که بازدیدکنندگان میتوانند در هر سال از آن با مایکو ملاقات و گفتگو کنند. یادگیری یک کشور از طریق کارگاه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی به شما درک درستی از تاریخ پیچیده ما، ارزش های مدنی اجتماعی و شیوه ی زندگی انسانی خواهد داد. با یادگیری در مورد ژاپن و مردم آن از طریق فعالیت ها و درس هایی مانند مراسم چای، پخت و پز کیمونو، پخت و پز ژاپنی و زندگی یک سامورایی، شما در دیدگاه های مختلف و رویکردهایی که برای این کشور منحصر به فرد هستند غوطه ور خواهید شد. Maikoya به شما فرصت می دهد تا از طریق مربیان و راهنماهای محلی این فرهنگ را درک کنید. هیچ راهی بهتر از یادگیری مکان جدید از دیدگاه کسانی که در این کشور شگفت انگیز بزرگ شده اند و زندگی می کنند وجود ندارد. چه راهی بهتر برای صرف یک روز از یادگیری یک فعالیت سنتی، زیبا جدید با معلم آگاه در یک محیط زیبا؟ شما نمیتوانید دوستان دوستانهتری پیدا کنید تا بتوانید ژاپن را در تمام شکوه و جلال خود تجربه کنید.

    با مایکویا تماس بگیرید: 06-6556-6257