مراسم چای ژاپنی در اوزاکا (لباس های گاه به گاه)

Reserve Online

Price
¥2500 / person
¥2250 / person   (+ tax)
Another 10% OFF for 10 or more people

Tea ceremony in Osaka

لذت بردن از مراسم چای در اوزاکا. به طور سنتی مراسم چای بهتر از پوشیدن یوکاتا یا کیمونو است اما ما اجازه می دهیم که مسافران با پوشیدن لباس های گاه به گاه به فعالیت بپیوندند. بنابراین شما هنوز هم می توانید این مراسم فرهنگی فوق العاده را در اوزاکا بدون تغییر لباس تجربه کنید. مراسم خود را بیش از 40 دقیقه طول می کشد و می توانید در عرض یک ساعت با همه چیز کار کنید. کارکنان ما هنوز هم در مجالس شما مجسمه ها، ارقام و مینیاتورهای منحصر به فرد را به شما نشان می دهند.

شما یک چای سبز (کاکائو) را در یک مراسم سالن چای باستانی کیمونو میگذارید. ما کیمونو را برای هر دو مرد و زن آماده خواهیم کرد.

مراسم چای ژاپنی نامهای بسیاری در ژاپن دارد: Chanoyu، sado or ocha. این یک تاریخ طولانی از هزار سال است و با معامله گران چای در چین ارتباط دارد. راهبان ژاپنی ابتدا برگ چای را در دوران سلسله تانگ چین (618 تا 907 میلادی) برگردانده و تنها در معابد خود برای خدمات مذهبی استفاده کردند. یک کشیش که به نام Myoan Eisai گسترش یافت اعتقاد بر این است که چای سبز می تواند برای پزشکی استفاده شود و به طور مرتب شما را از سلامت شما اطمینان می دهد. سامورایی به ویژه از این عمل پیروی کرد و محبوبیتش را گسترش داد. بعدها یک کشیش دیگر به نام موراتا شوکو، پدر مراسم چای نامیده شد، با ساخت چای پودری، اهمیت و مراسم بیشتری را اضافه کرد تا دیگران بتوانند از آن لذت ببرند. تمرکز او بر زیبایی شناسی به خوبی شناخته شده و به شدت تحت تاثیر مراسم چای است که ما امروز می دانیم.

این فعالیت شامل

       مراسم چای سنتی توسط استاد چای هدایت می شود
      نوشیدن چای سبز و خوردن شیرینی های ژاپنی

برجسته
* ایجاد خاطرات فوق العاده از سفر خود را به ژاپن
* فرصت برای گرفتن عکس ها در سراسر آن برجسته خواهد شد
* تجربه ویژه فرهنگ ژاپن
* تجربه لذت بخش با کودکان
* یادگیری در مورد تاریخ فرهنگ ژاپن

تاریخ فرهنگی و تکنیک تصفیه مورد استفاده در هر شاهدی که در طول این مراسم دیده می شود. تاریخ فرهنگی و تکنیک تصفیه شده که هر مربی به عنوان یک مراسم استفاده می شود.

کارگاههای آموزشی چای ژاپنی در بخش طلایی Pavillion یا Room of Mao Koya Osaka در سبک Edo برگزار می شود. این مجتمع توریستی و سرگرمی با نام تجاری جدید در منطقه خرید شینازیابی محبوب Osaka است. در پایان این کارگاه شما می توانید با تعدادی از فعالیت ها و کارگاه های دیگر در Maikoya Osaka همچنان ادامه دهید و یا در مایکو کافه آرامش بخواهید تا یک تجربه فرهنگی ژاپنی را که تا به حال فراموش نکرده اید ایجاد کنید.

در این کارگاه یک مربی واجد شرایط، شما را از طریق گام به گام مراسم چای سنتی راه خواهد انداخت. این یک فعالیت مانند مراسم است که در آن چای تشریفاتی آماده و ارائه شده برای ارتقاء رفاه، ذهن و هماهنگی است. این نیز راه چای نامیده می شود. چای خود یک چای سبز پودری است و نام آن کچا است.

یادگیری یک کشور از طریق کارگاه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی به شما درک درستی از تاریخ پیچیده ما، ارزش های مدنی اجتماعی و شیوه ی زندگی انسانی خواهد داد. با یادگیری در مورد ژاپن و مردم آن، در دیدگاه های مختلف و رویکردهایی که برای این کشور منحصر به فرد هستند، غوطه ور خواهید شد. Maikoya به شما فرصت می دهد تا از طریق مربیان و راهنماهای محلی این فرهنگ را درک کنید. هیچ راهی بهتر از یادگیری مکان جدید از دیدگاه کسانی که در این کشور شگفت انگیز بزرگ شده اند و زندگی می کنند وجود ندارد. چه راهی بهتر برای صرف یک روز از یادگیری یک فعالیت سنتی، زیبا جدید با معلم آگاه در یک محیط زیبا؟ شما نمیتوانید دوستان دوستانهتری پیدا کنید تا بتوانید ژاپن را در تمام شکوه و جلال خود تجربه کنید.

در این کارگاه چای چای چه انتظاری دارید؟ ما فعالیت های فرهنگی را با تفاوت ها نشان می دهیم!

       میزبان دوستانه آرم صحیح و نمادین برای این مراسم را توضیح می دهد
      سعی کنید غذاهای سنتی و نوشیدنی در طول این مراسم داده شود
       برگزاری مراسم عروسی سنتی با دکوراسیون زیبا تاریخی
       فرصت برای گرفتن عکس ها در سراسر آن برجسته خواهد شد.

       کارگاه شما شامل موارد زیر خواهد بود:

         مقدمه ای بر مراسم چای ژاپنی و آیین های مربوطه
         این توسط یک مربی دوستانه که انگلیسی صحبت می کند آموزش داده می شود
         مربی حرفه ای است که در سالن آموزش چای ژاپنی سال ها آموزش داده است
         شما تشویق می شود سعی کنید سنتی سبز matcha و شیرینی های سبک ژاپنی
         استفاده از ظروف سفارشی چای سنتی استفاده می شود
         این کارگاه به یک کلاس کوچک از 6 یا بیشتر افراد آموزش داده خواهد شد
         آرامش در یک کلاس درس تزئین شده در دکوراسیون و معماری سنتی ژاپنی است
         توضیحات تاریخ و روش مراسم
         واقع در ساختمان ماکویا اوزاکا در مرکز اوزاکا
         اگر شما اطلاع دهید، راهنمای شما می تواند شما را از ایستگاه قطار انتخاب خود را در اوزاکا انتخاب کنید.

فرهنگ ژاپنی را با تمام حواس خود یاد بگیرید – به خصوص خودتان از تعجب!

کتاب امروز!

کودکان باید با یک بزرگسال همراه شوند
قیمت گذاری بزرگسالان برای همه مسافران اعمال می شود
*** لطفا به ما اطلاع دهید اگر شما هر گونه آلرژی غذایی، هال، گیاهخواری و یا پیش غذا


  • نقشه ها
  • تنظیم کننده

    MAIKOYA PER

    مایکویا اوزاکا تجربه های فرهنگی منحصر به فردی را ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند در فعالیت های فرهنگی مختلف مانند مراسم چای سنتی، خوشنویسی ژاپنی، اریگامی، لباس پوشیدن کیمونو و خیلی چیزهای دیگر شرکت کنند. مایکویا اوزاکا تنها مکان در ژاپن است که بازدیدکنندگان میتوانند در هر سال از آن با مایکو ملاقات و گفتگو کنند. یادگیری یک کشور از طریق کارگاه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی به شما درک درستی از تاریخ پیچیده ما، ارزش های مدنی اجتماعی و شیوه ی زندگی انسانی خواهد داد. با یادگیری در مورد ژاپن و مردم آن از طریق فعالیت ها و درس هایی مانند مراسم چای، پخت و پز کیمونو، پخت و پز ژاپنی و زندگی یک سامورایی، شما در دیدگاه های مختلف و رویکردهایی که برای این کشور منحصر به فرد هستند غوطه ور خواهید شد. Maikoya به شما فرصت می دهد تا از طریق مربیان و راهنماهای محلی این فرهنگ را درک کنید. هیچ راهی بهتر از یادگیری مکان جدید از دیدگاه کسانی که در این کشور شگفت انگیز بزرگ شده اند و زندگی می کنند وجود ندارد. چه راهی بهتر برای صرف یک روز از یادگیری یک فعالیت سنتی، زیبا جدید با معلم آگاه در یک محیط زیبا؟ شما نمیتوانید دوستان دوستانهتری پیدا کنید تا بتوانید ژاپن را در تمام شکوه و جلال خود تجربه کنید.

    با مایکویا تماس بگیرید: 06-6556-6257