نمایشگاه مایکو در اوزاکا

Reserve Online

Price
¥10000 / person
¥9000 / person   (+ tax)
Another 10% OFF for 10 or more people

نمایشگاه مایکو در اوزاکا. لذت بردن از رقص و شام با گوشت کبو و شام کیزکی.

تجربه زیبایی و ظرافت زیبایی رقص مایکو را تجربه کنید. راهنمای زبان انگلیسی شما شما را به محل برگزاری می برد و همه چیز را که مشاهده می کنید و انجام می دهد، توضیح دهید. در طی این سفر به تاریخ ژاپن، یک شام فوق العاده بخورید در حالی که رقصنده مایکو برای شما کار می کند. به عنوان بخشی از عملکرد، رقصنده به شما برخی از بازی های محبوب از دوره ادو ژاپن آموزش خواهد داد. این تور می تواند تا 10 مهمان داشته باشد. شام شروع می شود ساعت 7:00 صبح شبانه است و حدود 2 ساعت طول می کشد.

برجسته

همه چیز توضیح داده شده است و تمام سوالات توسط متخصص انگلیسی زبان پاسخ داده شده است

یک شام خوشمزه و چند منظوره از غذاهای سنتی ژاپنی

اجرای رقص میکی پس از بازی های سنتی

شانس گرفتن عکس های خود را با یک maiko زیبا

دوره A: شام گوشت گاو کوبه
دوره B: شام Kaiseki
نمایش: سنتی maiko رقص با shamisen و Koto موسیقی
چه انتظاری دارید؟

مایکو نمونه ای کامل از ژاپن و جذابیت است. مایکو دانش آموز گایشی است و سالها در مورد نحوه اجرای موسیقی و رقص، بازی کردن بازی ها و مهمانان سرگرم شده است. در طول این تظاهرات، شما می توانید عملکرد مایکو را در حالی که یک شام سنتی ژاپنی خوشمزه در یک اتاق تاتامی تجربه کنید. پس از رقص، شما با این هنرمند ارتباط برقرار می کنید. راهنمای متخصص شما با سوالات خود به شما کمک خواهد کرد و به همان اندازه از تاریخ مایکو یا عناصر عملکردی که می خواهید بدانید توضیح دهید. شما همچنین می توانید بازی های سنتی را با سازنده Maiko داشته باشید و می توانید خاطرات خود را از این شب فوق العاده در عکس ها حفظ کنید. این عصر فراموش نشدنی در انتظار شماست!

یادگیری یک کشور از طریق کارگاه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی به شما درک درستی از تاریخ پیچیده ما، ارزش های مدنی اجتماعی و شیوه ی زندگی انسانی خواهد داد. با یادگیری در مورد ژاپن و مردم آن، در دیدگاه های مختلف و رویکردهایی که برای این کشور منحصر به فرد هستند، غوطه ور خواهید شد. Maikoya به شما فرصت می دهد تا از طریق مربیان و راهنماهای محلی این فرهنگ را درک کنید. هیچ راهی بهتر از یادگیری مکان جدید از دیدگاه کسانی که در این کشور شگفت انگیز بزرگ شده اند و زندگی می کنند وجود ندارد. چه راهی بهتر برای صرف یک روز از یادگیری یک فعالیت سنتی، زیبا جدید با معلم آگاه در یک محیط زیبا؟ شما نمیتوانید دوستان دوستانهتری پیدا کنید تا بتوانید ژاپن را در تمام شکوه و جلال خود تجربه کنید.

قیمت گذاری بزرگسالان برای همه مسافران اعمال می شود
*** لطفا به ما اطلاع دهید اگر شما هر گونه آلرژی غذایی، هال، گیاه خوار و ترجیحات است.

[Best_Wordpress_Gallery id=”3″ gal_title=”GeishaOsaka-MaikoDance”]


  • مشمول
    نمایشگاه رقص میکو
    عکس رایگان با مایکو
    شام
    یک لیوان آبجو یا نوشیدنی
  • شامل نمی شود
    حمل و نقل
    وانت هتل و رها کردن
  • نقشه ها
  • تنظیم کننده

    MAIKOYA PER

    مایکویا اوزاکا تجربه های فرهنگی منحصر به فردی را ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند در فعالیت های فرهنگی مختلف مانند مراسم چای سنتی، خوشنویسی ژاپنی، اریگامی، لباس پوشیدن کیمونو و خیلی چیزهای دیگر شرکت کنند. مایکویا اوزاکا تنها مکان در ژاپن است که بازدیدکنندگان میتوانند در هر سال از آن با مایکو ملاقات و گفتگو کنند. یادگیری یک کشور از طریق کارگاه های آموزشی و فعالیت های فرهنگی به شما درک درستی از تاریخ پیچیده ما، ارزش های مدنی اجتماعی و شیوه ی زندگی انسانی خواهد داد. با یادگیری در مورد ژاپن و مردم آن از طریق فعالیت ها و درس هایی مانند مراسم چای، پخت و پز کیمونو، پخت و پز ژاپنی و زندگی یک سامورایی، شما در دیدگاه های مختلف و رویکردهایی که برای این کشور منحصر به فرد هستند غوطه ور خواهید شد. Maikoya به شما فرصت می دهد تا از طریق مربیان و راهنماهای محلی این فرهنگ را درک کنید. هیچ راهی بهتر از یادگیری مکان جدید از دیدگاه کسانی که در این کشور شگفت انگیز بزرگ شده اند و زندگی می کنند وجود ندارد. چه راهی بهتر برای صرف یک روز از یادگیری یک فعالیت سنتی، زیبا جدید با معلم آگاه در یک محیط زیبا؟ شما نمیتوانید دوستان دوستانهتری پیدا کنید تا بتوانید ژاپن را در تمام شکوه و جلال خود تجربه کنید.

    با مایکویا تماس بگیرید: 06-6556-6257